Wróć do zakupów

Twój koszyk

Wartość produktów: 0.00 zł

Dane do wysyłki

Posiadasz już konto? Zaloguj

Forma płatności

Przelew

Pobranie

PayU

Pay Pal

Wartość produktów: 0.00 zł

Koszt wysyłki: NaN zł

Łącznie do zapłaty: NaN zł

Składam zamówienie

Opis

Rolki TEMPISH VIBER 110 łączą w sobie twardy but freestyle z prędkością dużych kółek 110 mm.

Specjalny uniwersalny model przeznaczony zarówno na krótsze trasy w mieście, jak i dzięki dużym kołom również na szlaki.
Ta rolka jest odpowiednia dla zaawansowanych i doświadczonych rolkarzy.
Rolki z twardym szkieletem są przeznaczone do uniwersalnego użytku ze względu na swoją konstrukcję i wyposażenie.
Dzięki krótkim płozą zapewniona jest łatwość manewrowania.

Paramerty techniczne

  • Zalecane użycie: Jazda sportowa i agresywna, zawodnicy zaawansowani i doświadczeni.
  • Kategoria: Urban.
  • Szkielet: Plastik wysokoudarowy,
  • Materiał wewnętrzny: Cienki nylon, chłonna mikrofibra.
  • Płozy: Konstrukcja CNC dodatkowo wzmocniona, jednoczęściowa, regulowana poprzecznie i wzdłużnie.
  • Wymiary montażowe płóz: 165 mm.
  • Rozmiar kół :110x24mm.
  • Typ koła: SPRING.
  • Twardość: kół 85A.
  • Łozyska: Wysokiej jakości chromowane ABEC-9 z gumową ścierką do łatwego czyszczenia i konserwacji.
  • Hamulec: Tak.
  • System mocowania: Specjalne sznurówki antypoślizgowe.
  • Limit wagowy: [kg] 100.
  • Poziom optymalnego obciążenia sportowego: 4.

Rolka wyposażona jest w kombinację trzech kółek o rozmiarze 110mm, dzięki czemu podczas jazdy można osiągnąć duże prędkości. Istnieje również możliwość zamontowania mniejszych kół (minimalny zalecany rozmiar 90mm).
Szkielet rolki jest dobrze wentylowany - wentylacja dociera do stopy dzięki wentylowanej wkładce, która posiada otwory na całym obwodzie, łącznie z językiem. W przegubie rolkowym zastosowano śrubę ze specjalną nakrętką i podkładką, dzięki której mankiet jest wymienny i można go w razie potrzeby dokręcić, co gwarantuje również dłuższą żywotność niż nit przegubowy. Górna metalowa klamra samoblokująca ma wygięcie na końcu dla lepszego chwytu. Pasek jest wpinany w szkielet tak, aby nie zaczepiał się o drugą rolkę podczas slalomu i freestyle, sama klamra jest chroniona przed uszkodzeniem przez dolną plastikową wypustkę. Pasek na podbiciu wyposażony jest w jednostopniową mikro klamrę z bardzo wygodnym dociąganiem i luzowaniem dzięki systemowi zapadki.
Plastikowe ochraniacze na zewnątrz rolek są wymienne, podobnie jak pasek na podbiciu. Otwory na sznurowadła są wyposażone w mocne metalowe pierścienie, które chronią sznurowadła i zapewniają lepsze dopasowanie.

Dzięki zastosowaniu woskowanych sznurowadeł o szerokości 10 mm możliwe jest stopniowe dociąganie sznurówek oraz skuteczniejsze zamykanie szkieletu łyżwy.
Liner do rolek jest wentylowany, posiada otwory na całym obwodzie i wzmocniony PVC w górnej części. W okolicach palców znajduje się elastyczny neopren dla zwiększenia komfortu. Z tyłu pętelka z paskiem odblaskowym. Elementy odblaskowe znajdują się również na zewnętrznej stronie rolki. W okolicach ścięgna Achillesa liner jest obniżony i uformowany w kształt litery V, co zwiększa manewrowość i mobilność, a tym samym ułatwia wykonywanie trików i ruchów freestyle. Wyściółka posiada wycięcia w okolicy zgięcia stawu skokowego naszyte elastycznym neoprenem, co pozwala uzyskać optymalne anatomiczne rozmieszczenie butów przy zachowaniu jej sztywności. W dolnej części wyściółki zastosowano materiał, który mniej ślizga się po szkielecie. But posiada anatomiczną wkładkę o grubości 3 mm, która jest wystarczająco wygodna, ale niezbyt miękka.
Pod wkładką w części piętowej amortyzujący cichy blok wykonany z materiału TPR, który doskonale amortyzuje drgania i wstrząsy, jest dość gruby, miękki i wygodny.
Język wkładki jest wystarczająco sztywny i gruby, składa się z 2 części, dzięki czemu doskonale odwzorowuje podbicie stopy. Język dobrze trzyma pozycję dzięki zastosowaniu sznurka.
Płozy wykonane w technologii CNC są silnie wzmocnione o trójwymiarowej konstrukcji, bardzo mocne, stabilne i precyzyjne. Przymocowane do buta za pomocą 2 centralnych śrub i 2 solidnych aluminiowych bloków z gwintami. Dzięki tym blokom transmisja mocy jest znacznie wydajniejsza. Podwozie można regulować poprzecznie i wzdłużnie. Wydrążone osie do redukcji wagi mają średnicę 8mm i są zamontowane na lewej rolce od wewnątrz i na prawej rolce na zewnątrz, aby zapobiec poluzowaniu się śrub podczas jazdy.

Realizacja zamówienia w ciągu 7 dni roboczych.